4.12.15

printlove - via Martine - giveaway CLOSED


this giveaway is closed! 

congratulations to: Casjess,  Anita Poesse and Jeannette Renting
"random generator" has chosen you as the lucky winners  :-) 

(please let us know your adress at elvsblog@gmail.com)


Starting this weekend with some snapshots
 that I made a little while ago while doing some styling and 
shooting work for dutch webshop Via Martine

Via Martine has just launched their new modelphotography collection and
 I just love the stunning and inspiring prints that are available now!
The beautiful new collection has been made in collaboration 
with photographer Lotje from lotshots, just like the first modelprints.
Only this time the collection is added with some male models

When you follow me on instagram (here) you have probably noticed 
that I already have some favourite prints... Do you have a favourite modelprint? 

 To celebrate the launch of the new collection
Via Martine is giving away 3 modelphotography posters (50 x 70)
let us know your favourite print (find them hereby leaving a comment below 
and make a chance to win one of them! 

wish you all good luck and a happy weekend!

ps. this giveaway is open worldwide - the winners will be announced next week at this post!


30 comments:

  1. Mooie nieuwe collectie. Zou graag 1 winnen.
    De gehaakte plaid is ook prachtig! Zelfgemaakt?

    ReplyDelete
  2. Hello:)
    My favourite print is...woman eyes because she looks so deeply sad.
    amto@suomi24.fi

    ReplyDelete
  3. Ohhh ... De mooie man met zijn hoofd rustend op zijn hand vind ik wel heel mooi , lastige keuze met zoveel moois maar ik doe graag mee voor die keuze ! Prachtige styling Elvera !

    ReplyDelete
  4. Wauw! Supercollectie en superstyling! Maakt het kiezen wel lastig, maar dan zou ik toch voor "Woman sit" gaan.

    ReplyDelete
  5. W A U W wat een prachtige collectie is het weer geworden. Geweldige foto's allemaal, maar Women Eyes blijft maar in mijn hoofd zitten.. Wat zou ik die graag een plekje in huis te geven.... #fingerscrossed

    ReplyDelete
  6. Ik ben gevallen voor de woman jeans! Krachtige stoere foto!

    ReplyDelete
  7. Wauw! Complimenten! Dat is nog moeilijk kiezen, want ze zijn allemaal mooi! Maar ik zou toch gaan voor 'woman eyes', omdat ik het een prachtig portret vind en ik houdt heel veel van zwartwit foto's.

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie foto's van ViaMartine en in een mooie setting gezet. Ik heb afgelopen week nog een set kaarten van haar gekocht. De keuze vond ik lastig, zijn eigenlijk allemaal mooi. De zwart/witte foto's passen t best bij mij en ik heb gekozen voor "women eyes".

    ReplyDelete
  9. Dat heb je weer mooi neergezet. Zie ook regelmatig foto's voorbijkomen op IG met prints van Via Martine (inclusief die van jou) Mijn persoonlijke keuze, 'Woman sit' gewoon vanwege de pure uitstraling!

    ReplyDelete
  10. Such a nice giveaway! I love SIT and NEW EYES.
    big hello from zagreb

    ReplyDelete
  11. Het probleem is dat ik niet kan kiezen en mezelf beloofd heb te wachten tot na de sint maar als ik dan toch een poging wil doen dan ga ik voor The Eyes!!!!!!! (Of toch voor...) nee ik hou het hierbij :)Fijne dag Elvera van Kaatjecom.

    ReplyDelete
  12. Hi Elvera en Martine
    Prachtig!!! En wat een gave giveaway :-) ik doe graag mee .... Maar kiezen is echt te moeilijk! Ik heb 2 favorieten : woman stand en wonen sit...

    Fingers crossed! Liefs iris

    ReplyDelete
  13. Ik wil heel, heel, heel erg graag meedoen voor Woman Eyes!!!!

    ReplyDelete
  14. Wauw! Wat een gave give away! Ik vind de Women Hat erg mooi én stoer! En wat een mooie benen heeft ze...... :-))

    ReplyDelete
  15. Wat een mooie foto's! Ik wist helemaal niet dat jij de styling gedaan had. Hoe tof!:)

    Ik doe graag mee. Mijn favoriete poster is 'man backward'. Wat een prachtige rug! En een beetje concurrentie in huis is niet erg toch? ;) XO

    ReplyDelete
  16. Prachtige collectie van Via Martine!! Zou er dolgraag 1 willen winnen ;)
    Dan zou ik gaan voor de woman sit.
    Prachtig styling Elvera!

    ReplyDelete
  17. Karin BoendermakerTuesday, December 08, 2015

    Ik wil graag meedoen met deze give away! Zo mooi de foto's. Ik zou graag de mannen rug aan de muur willen hangen! ( Toch nog een man in huis )

    Karin Boendermaker

    ReplyDelete
  18. Wauw wat een mooie blog weer Elvera!
    Ik vind de posters van Martine ook erg mooi. Het zittende meisje zou mooi kunnen hangen hier in huis, nadat we net het hele huis een nieuw behangetje en uitstraling hebben gegeven. Ik ga duimen😊 liefs Sanne.

    ReplyDelete
  19. Dit zou ik graag willen winnen voor mijn schoondochter! Ik denk dat ze de woman eyes wel erg mooi zou vinden!

    ReplyDelete
  20. Wat een gave give away!
    Ik zou het heel mooi vinden om Women sit ingepakt onder de kerstboom te leggen ♡

    ReplyDelete
  21. I would love to win Woman Hat! Such beautiful photos!!

    ReplyDelete
  22. Hoi Elvera, Ben ik nog op tijd? Ik probeer het ook nog even hoor op de valreep! Had de nieuwe collectie van viamartine nog niet gezien, supergaaf!!
    Van de oude had ik zowieso een favoriet, maar die is er niet meer bij en zij staat trouwens al te pronken hier in huis, tijd voor een leuke man erbij! "Man backside" vind ik wel wat, daar wil ik best naar kijken terwijl ik een beschuitje eet! Groetjes Marit

    ReplyDelete
  23. De denkende man ♥ Die zie ik hier aan mijn muur hangen :)
    Groetjes, Tiene

    ReplyDelete
  24. Wow! Mooi! Ik ga voor woman stand... Zeker weten. Heb er ook al een prachtige plek voor. Mag ie van mij zijn? Liefs, Miranda

    ReplyDelete
  25. Moooi elvera! Die zou super staan in ons huis! Ik zou gaan voor woman eyes! Erg mooi! Duimen maar!☺️

    ReplyDelete