28.4.14

giveaway - "beauty and more" (closed)


  pics elvs

this giveaway is closed!

Congratulations to Margreet de Vries
she won this giveaway!

love the new look in my bedroom
lot's of whites and the beautiful contrast created 
by my new greyish hand-woven bedspread and the traditional
 hamam towels...  they really make the difference!

A little while ago I met Eva of the Dutch webshop mooisenmeer.nl
she sells the most beautiful traditional and (oriental) handmade products 
and today Eva is offering this amazing giveaway
a beautiful luxury package with some gorgeous authentic products
 (value € 131,50)

What can you win?
* bedspread "Ramses" (hand-woven) black/white
* one handmade hamam towel "Kidrak" in herringbone pattern with 
woven dashes/diamond motif
* one hamam towel "Kidrak" - the equalness of above - 
(made of 50% cotton and 50% bamboo)
 * and a (glass) bottle of "Savon de Marseille" handsoap extra pur, without perfume.

This is how to join in:
* like Moois&Meer on facebook and leave a message on their account here
(Eva loves personal contact and she would love to know your favorite product at the shop)
leave a message in this post 
* share the banner below on your blog/fb/ig account and link 
to the giveawaypost for an extra change


Moois&Meer is a Dutch webshop (they deliver world-wide) where you can find 
a small collection of original gifts and unique products as turkish handmade hammam blankets, 
towels and shells, table-clothes, gorgeous vintage suzani rugs, antique kilims processed 
as patchwork carpet or pillows, hand-woven silk scarves, hand and body
 in hip refillable glass bottles and moreJust have a look at the collection here

The Moois&Meer collection is kept small because they have a preference for 
hand-made products which are made in traditional way and they really prefer a personal 
cooperation with their manufacturers in France and Turkey, they think that's all part of 
the charm of being unique! 


good luck... the winner will be anounced in two weeks!
Wish you all a happy new week... 

this giveaway is closed!

28 comments:

  1. Wow, ik heb net op tijd mijn laptop aangezet :-)
    Wat een geweldige giveaway!! Ik doe heel graag mee!

    Fijne week
    X Els

    ReplyDelete
  2. Hoi! Ik geloof dat ik ook mee doe, heb het gedeeld op fb en geloof me dat doe ik niet snel maar dit vind ik leuk! En vooral mooi!
    groetjes en succes jook

    ReplyDelete
  3. Love this! They have great products in the webshop even though I can't quite understand the language :)

    ReplyDelete
  4. Oh Elevera. Hiervoor trek ik wel alles uit de kast! Dit wil ik zo graag winnen!
    Ik heb ook op m'n blog een verwijzing ;-) http://www.aestheticyou.nl/2014/04/een-binnenkijker-in-mijn-huis.html

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige dekens en handdoeken!!
    Ik doe graag mee.

    groetjes Wendy

    ReplyDelete
  6. O wauw! ik kende Eva haar webshop nog niet, maar wat heeft ze een mooie dingen! Wow! Ik zou heel graag mee doen, ik zie al helemaal voor me hoe ik ze kan gebruiken. Hoe tof zou het zijn als ik er elke dag kan van genieten en ze zie als ik wakker word :)
    Fijne dag!

    ReplyDelete
  7. Supermooie give away! Ik doe erg graag mee en zal alle requests uitvoeren om deze te winnen :)) Like, share, post en win - wooohoooo X

    ReplyDelete
  8. Geweldige giveaway..heb al een aantal keer met hartjes in mijn ogen mooie sullen voorbij zien komen op IG..ik doe mee!
    Groetjes, Mirjam
    @mirjam_hart

    ReplyDelete
  9. I'm so in love with this products, especially the soaps and blankets!
    Vasilena Stefanova
    https://www.facebook.com/gr2xol
    @gr2xol

    ReplyDelete
  10. Lovely giveaway! I have been totally in love with these turkish hamam towels, since I visited Istanbul last december :) Unfortunately I didn't find any black / white towels or throws with herringbone patterns, because the local people mostly prefer colours. These seem to be very beautiful ones and it would be amazing to win this package. :) Would fit perfectly our decoration!

    And now I'm going to send a message for Eva's page too. :)

    Peeta
    RAW Design blog

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige spullen zeg! En ik geniet weer zo van je foto's:-)
    Ik doe ook heel graag mee!
    Ik zal het vandaag nog even delen op mijn facebookpagina en blog.
    Liefs Marieke

    ReplyDelete
  12. Prachtige foto's en prachtige give away, daar doe ik heel graag aan mee! Pascale X

    ReplyDelete
  13. Super gaaf om steeds weer op mooie nieuwe websites te stuiten..ik heb me aangemeld op FB en plaats een link op mijn bog..
    Groetjes Chris

    ReplyDelete
  14. ooohooohooo hoe mooi zou dat staan op mn nieuwe bed? Nou? precies...heul mooi!! *duimt*
    X

    ReplyDelete
  15. Wauw wat een geweldige give away! Ben helemaal verliefd op de mooie Hammam doeken. Imaar je hebt me al eens blij gemaakt, dus ik kan me voortslepen dat je er nu iemand anders blij mee maakt. (Helaas geen Facebook...)

    ReplyDelete
  16. Ik stuitte onlangs op de website moois en meer en ben fan! Wat veel mooie spullen! En daarbij maakt de persoonlijke touch van Eva het nog mooier. En ja, ik kom ook heel graag in aanmerking voor deze giveaway! De titel van de website zegt het al, moois en MEER

    ReplyDelete
  17. Great Giveaway. Congrats for your blog... and good luck to everyone. Love from México.

    ReplyDelete
  18. Mooie spullen zeg, en geweldige give aways

    ReplyDelete
  19. Liked on fb - Tiffany Liley-Williamson

    What a lovely giveaway - The shop is absolutely gorgeous! Thanks so much!

    ReplyDelete
  20. Wauw wauw wauw! Wat een geweldige giveaway! Wat een prachtige producten, daar geef je inderdaad de hele ruimte sfeer mee! En je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt, Elvera. Geweldige!

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  21. super tof spul, ik waag een gokje!

    ReplyDelete
  22. Wow ik denk dat ik een poging ga wagen. Ik maak een kopie van je banner op mijn blog.

    ReplyDelete
  23. Heel heel mooi, ik doe zeker mee!! Super dat je dit mag weggeven, en wat heb je het weer mooi op de foto gezet.
    Ik like, volg, deel, en duim!!

    x Femke

    ReplyDelete
  24. Wat geweldig mooi zijn deze handgemaakte doeken en wat een leuke shop! Ze zouden perfect passen in mijn slaapkamer... Bij jou staan ze ook prachtig <3 ! Bedankt voor deze mooie giveaway! X Margreet

    ReplyDelete
  25. ooooh mooi! precies wat nog ontbreekt in mijn badkamer. Dit zou zo mooi staan bij de tegels....supermooie give away! x

    ReplyDelete
  26. ooh jee ben ik nog op tijd? wat een gave give away. Ik zou ze graag gebruiken op m'n slaapkamer. :)
    -x- Kirsten

    ReplyDelete
  27. Just left this message on their facebook page and am now so hoping to win. Following your blog and Ig and always inspired. LOVE from Berlin, Anna from studio_nahili

    Dear Eva, great choice to let the talented elv´s introduce your products! It wasn´t easy to pick a product (website in english would be awesome), but I`m in love with the bedspread "Ramses" . It would fit perfectly in my black and white and natural colored bedroom. Fingers crossed and best from Berlin, Anna

    ReplyDelete
  28. I love them!...
    I want them! :)

    ReplyDelete