8.5.13

natural

    




a palette of white, off-white, brown nuances and black
 beautiful and different natural materials
timeless and serene
love the styling by Cleo Scheulderman
seen at the latest VT wonen
                                                                                        
                                                                                                                                              
                                                                                                             pictures Jeroen van der Spek


7 comments:

  1. Hmmm, smullen...en de luiken op de eerste foto vind ik erg mooi!

    Nu kijken of de vierde poging met woordverificatie me lukt, anders geef ik het op...

    ReplyDelete
  2. Ja mooi hoor! Toch knap hoe ze elke keer wat nieuws verzinnen.
    X

    ReplyDelete
  3. Geweldig, vooral de luiken....
    er staan hier een paar in huis maar de bovenste foto...daar gaan we eens over nadenken

    ReplyDelete
  4. Love naturel: wacht geduldig op de VT wonen :)

    ReplyDelete
  5. Mooi daybed, die luiken, het kleed.... zucht.... ja hier hou ik van :)!

    ReplyDelete
  6. Love this post, very very natural!!!
    ;)

    ReplyDelete
  7. Erg mooi!!! Ik vind de houten schuifdeur ook erg mooi!

    ReplyDelete