9.11.16

a perfect mix - apartmentlove








.
Walls painted in flat black  "chimney sweep" from Alcro
beautiful large windows and classic elements combined with modern touches...

Just admired this stunning 57 sqm timeless apartment with its perfect mix of 
design furniture, vintage finds, greens, great prints and inspiring creative decoration ideas...

Happy that I vistited the entrance makleri site today and found this 
beautiful apartement that just has been sold... 
see more here and be inspired!

Stoere mat zwarte muren van Alcro. een prachtige grote raampartij en een geweldig combinatie
van klassieke- en moderne elementen.... Gisteren kwam ik dit geweldige appartement (57 vierkante meter)  tegen toen ik weer eens heerlijk de internetpagina's van de Zweedse makelaars aan het bekijken was. 

Het was door de drukte al even geleden,  maar wat een inspiratie kwam ik daar weer tegen! De kunst om design spullen te mixen met vintage vondsten, planten, mooie prints en hele simpele maar creative decoratie ideeen blijf ik geweldig gevinden,  net als het feit dat de verkoopfoto's van veel van deze sites eigenlijk gewoon hele mooie binnenkijkers zijn die we ook in de woonbladen tegen kunnen komen... vind je ook niet? Als je nog meer van dit huis wilt zien: het appartement vond ik hier