20.11.15

giveaway - sterrenhoudt - CLOSED -










this giveaway is closed!

A little while ago I "met" Judith of Dutch webshop Sterrenhoudt 
at the always inspiring instagram world where I was attracted by her beautiful feed
which is inspired by the home &living,  kitchen &cooking
and paper &cards products of her shop

 today - and the coming 3 weeks -  Sterrenhoudt is offering this amazing giveaway:

What can you win?

* a beautiful christmas giftbox or
* the article of your choice from the sterrenhoudt shop! 

you can make a chance to win this giveaway the coming 3 weeks!
every week on friday we will anounce one lucky winner

This is how to join in:

 * let us know which product you would like to win at sterrenhoudt (here)
and leave a message in the review section of the choosen article
where you tell us why you would like to win that article
it's allowed to choose more than one item - we understand that choosing can be so difficult :) 

* leave a message below 

Do you all know Sterrenhoudt
Judith  is the owner of dutch online-shop Sterrenhoudt where you can find beautiful 
scandinavian interior-kitchen and lifestyle accessories by well known brands as House Doctor, 
Nicolas Vahe, tama towels, Arrogant,  Martin Moore, Sterrenhoudt and many more. 
Judith is constantly looking for new trends and items and opt for high quality and unique
 products that are truly valuable and that you will cherish! She thinks it's important to let you 
look forward to receive the article that you have chosen and unpacking must be 
a real party and feel like a gift! 

good luck! 
the winners will be announced at this blogpost on friday

the winner of week 1 is :  -  Hessel van der Werf  -
Congratulations Hessel! you are the first lucky winner of this festive giveaway :)
 please let us know your adress at elvsblog@gmail.com

the winner of week 2 is :  -  Jo Scheurwater  -
Congratulations Jo! you are the second lucky winner of this festive giveaway :)
 please let us know your adress at elvsblog@gmail.com


the winner of week 3 is :  -   Miriam van Bilsen  -
Congratulations Miriam! you are the third lucky winner of this festive giveaway :)
 please let us know your adress at elvsblog@gmail.com

  

35 comments:

  1. Oh wow... Wat leuk! En wat een gave spullen. Kiezen was inderdaad moeilijk, maar ben voor het stoere kerstpakket gegaan. En dan gewoon lekker zo uitstallen op mijn aanrecht als op de foto. Heeel lang plezier van. :o)

    ReplyDelete
  2. Heel cool,dat stoere kerstpakket!!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk deze give away van Sterrenhout. Heb er laatst de mooie schaaltjes van HD besteld, nog steeds erg blij mee. Ik vind de zwarte groove vaas van HD zo gaaf. Met een mooie groene tak zou hij prachtig staan op onze nieuwe eettafel. Pascale X

    ReplyDelete
  4. Deze poster staat vast prachtig in mijn woonkamer: http://www.sterrenhoudt.nl/kingIV
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  5. Helemaal verliefd op de prachtige zwarte vaas uit haar webshop

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie foto's! Sterrenhoudt heeft ook zulke mooie spullen. Het kerstpakket vind ik supergaaf, heb in mn hele werkcarriere, in de zorg, nog nooit een leuk kerstpakket gehad. Meestal een saaie bon..

    ReplyDelete
  7. Wauw!! Wat een gave actie!! Een Kerstpakket! Ze heeft zo veel gave producten. Maar er is toch wel 1 artikel wat me steeds stiekem aanstaart en zegt.. Wanneer koop je mij!?.... en dat is toch echt de Poster Tiger ll van ArrogantShop ! Deze is zo gaaf!!

    ReplyDelete
  8. The house doctors matr zwart&wit is so beautifull :) also love all the nicholas vahe products :) eliixa_@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke give away en nu heb ik met jouw foto's J zover dat we een kerstboom nemen. Ik zou heel graag iets uit de kitchen sectie willen winnen. Vooral de geschilderde kommen van house doctor.
    Liefs Suus van Food Bandits

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Wat een super fijne give away van een hele fijne webshop!
    Mijn favoriet is de Twister kandelaar van House Doctor. #fingerscrossed

    ReplyDelete
  12. Yay, meegedaan voor het toffe House Doctor kleed.

    ReplyDelete
  13. Super giveaway en lastig kiezen want zoveel leuks..... Ik ga voor de kandelaar van House Doctor! Gaat helemaal passen bij het geplande goud-wit-zwarte thema met de feestdagen en natuurlijk de donkere maanden daarna ;) Fingers crossed!

    ReplyDelete
  14. Wat een super gave giveaway, alle artikelen van Sterrenhoudt zijn zooooo leuk!! Ik laat me graag verrassen met het kerstpakket!

    ReplyDelete
  15. Wat een super leuke give-away! En de naam van de oprichtster is ook helemaal te gek ;)
    Kiezen was erg lastig, maar ook ik ga voor het kerstpakket. Dan heb ik iets leuks om weg te geven aan vriendlief! (en stiekem heb ik dan ook wat leuks voor mezelf) haha!

    Fingers crossed! XO

    p.s. Ik ga vriendlief proberen over te halen om ook zo'n kerstboom +wortels in huis te nemen...

    ReplyDelete
  16. Amazing post and giveaway! This labyrinth beauty here http://www.sterrenhoudt.nl/plaidLabyrinth!

    ReplyDelete
  17. mag je ook meedoen voor iemand anders? Mijn schoonmoeder verdient echt een kerstpakket. Ze staat altijd voor iedereen klaar & iedereen kan altijd aanschuiven voor een lekkere verse maaltijd. Het lijkt me zo leuk om haar eens in het zonnetje te zetten.

    ReplyDelete
  18. Ja, sorry dat was ik vergeten, ben niet zo,n omputerheld.Leuke actie doe graag mee en de poster met de een leeuw is echt iets voor mij. Mijn sterrenbeeld

    ReplyDelete
  19. Wat een leuke give away! De mooie witte schaaltjes van HD zijn mijn favoriet en staan al heel lang op mijn verlanglijstje!

    ReplyDelete
  20. Werk al 23 jaar bij hetzelfde bedrijf, maar zo'n prachtig kerstpakket heb ik nog nooit gehad, dus ik ga voor het mooie kerstpakket! Mooie spullen voor een 'heerlijke' kerst!

    ReplyDelete
  21. WoW die kerstboom in die vaas!! Prachtig!! Daarom doe ik mee met de giveaway en hoop ik dat ik de house doktor vaas win��

    ReplyDelete
  22. Nog even en ik droom van Sterrenhoudt�� ik heb de mazzel dat ik bij ons bedrijf de kerstpakketten uit mag zoeken�� dat is super gelukt bij Sterrenhoudt wat een enthousiasme voor haar job!! Zelf kies is voor die geweldige wijnglazen van HD��

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke blog, en wat een toffe spulletjes van Sterrenhoudt! Dit jaar door flinke bezuinigingen op het werk en mijn gedeeltelijk ontslag geen kerst attentie..... Dus waag ik graag een kans voor een cadeau van Sterrenhoudt! Verliefd op de zwarte vaas Groove van Housedoctor! En zo te zien lijkt hij ook katten-proof ;) Fingers crossed en fijne feestdagen voor jullie!

    ReplyDelete
  24. Wauw! Al heel vaak wat besteld. Zo'n leuke site!! Graag zou ik de porseleinen schaaltjes met houten handvat willen van housedokter! Erg mooi!

    ReplyDelete
  25. Ik heb die mooie schalen van housedoctor al....ze zijn erg leuk!!! Zou zo graag de lantaarn nog willen. Winnen dan maar dit keer? Hope so!! Mooie spullen Judith.....keep up the good work!! Groetjes Yvonne Lenderink.

    ReplyDelete
  26. Wauw wat een gave giveaway en ik waag graag een gokje!! Ik ben fan van jullie beide en heb gereageerd op de gave toolbox!!! Nu ga ik heel hard duimen!!

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Gelukt! Ik heb een berichtje geplaatst bij de stoere Toolbox. Zou super fijn staan op mijn aanrecht. Nu heel hard duimen, het zou een fantastisch Sinterklaascadeau zijn voor mezelf hihi ;-)

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. De stoere toolbox zou het perfecte cadeau zijn! Multifunctioneel & stoer. Doe dus heel graag mee

    ReplyDelete
  31. Zo leuk dat ik gewonnen heb!! Super bedankt en ik ga genieten van mijn schitterende wijnglazen !!

    ReplyDelete
  32. Dit maakt kerst toch absoluut compleet?! Moeilijk kiezen want alles bij Sterrenhoudt wil ik wel hebben, maar al die mooie Nicolas Vahe en House Doctor maken kerst lekker en helemaal feestelijk!

    ReplyDelete