6.1.15

stylinglove

                                           via

                                   just admired the stunning styling work that interiorstylist                            Hans Blomqvist did for Ikea
                               a harmonious atmoshpere created bij the combination
                               of the beautiful gray and brown shades, 
                             old -wooden - objects and graphic details

                                 Really looking forward to read this personal interview
                                  with him at the Livet Hemma site very soon
                             see more here


3 comments:

  1. Mee eens, erg goed van Ikea, ik zie steeds meer prachtige beelden voorbij komen.
    Spijtig dat het niet in de winkels wordt doorgevoerd, het blijft de winkel waar ik zo snel mogelijk doorheen loop, meepik waar ik voor kom en meer niet. Het is in mijn ogen de meest inspiratieloze interieurwinkel die er is, ruimtes aangekleed en ingericht met zoveel mogelijk meubels en accessoires per m2, saaie combinaties in een voorspelbare setting. Terwijl het best potentie heeft.. Jammer.

    ReplyDelete
  2. Mooie inspiratie Elvera en ik ben het met Susanne eens! Die beelden zijn prachtig en het zou super zijn als dat in de winkels doorgevoerd zou worden... Ik ga inderdaad vaak meteen naar de Woonaccessoires afdeling of het magazijn haha in plaats van dat hele pad aflopen.. Maar toch blijft het wel een fijne winkel! :)

    ReplyDelete
  3. Absolutly great. All details are perfect.
    Lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete