15.1.14

warm and soft




pics elvs

i  already loved this new trend in order to create warmth and coziness 
with goat- or sheepskins
when i was so lucky to win this beautiful organic icelandic sheepskin
at the Adventcalender at the inspiring blog and webshop
 filled with beautiful scandanvian design "la maison d'Anna G"
warm and soft
love the new cosy atmosphere in my house

have a great day!

                                                                                                                                                          
                                                                                                                              my new favorite print via pinterest source ?


13 comments:

  1. Mooi plaatje weer en wat een leuke poster!
    Geniet van je dag. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. dank je wel Anneke! die foto heb ik via pinterest... ik weet helaas niet wie de maker is...

      Delete
  2. Replies
    1. oh yes I was... and happy ;-)) Have a wonderful weekend!

      Delete
  3. Lovely home! congrats and enjoy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Carol... really happy with it!

      Delete
  4. Hij is zo gaaf! Ik ben zo blij voor je! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. dank je wel Margreet! Ik kon het eerst niet geloven... wat een geluk :-)

      Delete
  5. Wat een mooie prijs heb je gewonnen! Hij ziet er heerlijk pluizig en zacht uit, perfect voor dit jaargetijde. Pascale x

    ReplyDelete
    Replies
    1. hij is echt super zacht! Mijn zoontje vind hem helemaal geweldig om lekker tegen aan te liggen... iedereeen happy ;-)

      Delete