16.12.13

fantastic inspiration

     via
                                 
I have been inspired a lot of times by the great work of the
but when I recived the message in my mailbox of Lea Kaufman 
of the Berlin office it made me very curious...
This time they collaborated with the gallery Swedish Photography
 and mixed an apartment for sale-viewing with a showcase of 
various Swedish photographers 
Love the amazing combination... see more here!

ps. I am so proud... this weekend my house was featured on  one of the most popular 
Bulgarian fashion sites FriChic.com... have a look here to see the post! 



8 comments:

  1. Mooi, wat een ruimte! Die tafel met stoelen zou ik best willen en die zwarte stoel is ook geen straf. Fijne week,
    Pascale X

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne binnenkijker om dew eek mee te starten!
    Wat zou het fijn zijn als ik zo'n opgeruimd huis had....
    Geniet van een fijne week! X

    ReplyDelete
  3. Mooi! De grote houten planken die in de keuken staan staan nog steeds erg hoog op mijn verlanglijst!

    Fijne week!

    X Colinda

    ReplyDelete
  4. Die keuken vind ik helemaal te gek!

    Fijne dag
    X Els

    ReplyDelete
  5. Prachtig Elv, die ramen...en inderdaad geweldige keuken.
    En wat super stoer dat je op FriChic staat vermeld!
    Super.

    Liefs,
    Suus

    ReplyDelete
  6. The stove of my dreams!! Nice blog :)

    ReplyDelete