11.4.13

graphiclove giveaway - closed -

GIVEAWAY = CLOSED



 pics elvs

some snapshots of yesterday
another changing  mood of my workspace
inspired by these beautiful graphic wannahaves
new in their collection and 
designed by sweet Tricia from lifestyle webshop harten8,com

Tricia is giving away a set of 6 graphic cards
If you would like to make a chance to win just leave a comment under this post
and let us know your favorite print
the winner will be announced next week ;-)



GIVEAWAY = CLOSED


33 comments:

  1. Très très belle inspiration et combinaison de couleurs!
    J'aime tout ce qu'il y a sur ton petit bureau!!!

    Très bonne journée Elvera.

    Amorelou

    ReplyDelete
  2. Hoi Elv's, wat een leuke stillevens, en wat een leuke set kaarten! Mijn favoriete print is die met de kleine kruisjes. Groet, Janneke

    ReplyDelete
  3. Love the graphic touch you have made!

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful corner! Love everything about it :)

    ReplyDelete
  5. Elvera, je hebt weer prachtige foto's gemaakt! Echt genieten! En wat een leuke giveaway!!! Van mooie zwart wit prints kan ik nooit genoeg krijgen, dus ik doe graag mee. Het & teken is mijn favoriet. Stoer!

    Fijne dag!

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  6. Echt mooi gedaan weer Elv! En ik doe heel erg graag mee met deze give away van Tricia. Vind de kaarten echt super stoer en mijn favoriet is natuurlijk het & teken :)

    Fijne dag Elv!

    Liefs & :) Suus

    ReplyDelete
  7. Wat een super foto's!
    Wat ik een hele mooie tekst vind is:
    Be your beautiful self!

    Liefs,
    Lieke

    ReplyDelete
  8. Tus rinconcitos siempre son inmensamente atractivos.
    Bss

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's heb je er van gemaakt Elvera! Super...
    En wat leuk om deze reacties over de kaarten te lezen!
    Fijne dag! Liefs, Tricia

    ReplyDelete
  10. Wow, echt weer hele mooie plaatjes waar ik erg hebberig van word ;-)
    Ik wil zeker een kansje maken!
    Het & teken vind ik het mooist.
    Ps. Hoe kom je aan die toffe schaar ( ik zei het....hebberig ;)
    X

    ReplyDelete
  11. Love those prints, thanks for the web shop info!.

    Have a lovely day!

    Big hug!!

    ReplyDelete
  12. Wat een mooi plekje en wat leuk om mijn lettertjes terug te zien bij je :-). Ik vind dat waxinelichtje met die libelle ook prachtig. Het & teken blijft mijn favoriet! pascale X

    ReplyDelete
  13. Elv, waar denk jij dat ik van hou...... kruisjes? haha.... mooie kaarten!
    en wat leuk een give away!

    X Steef

    ReplyDelete
  14. Leuke ontdekking, harten8.
    Ik ben wild van de 'Ampersand' (de Esperluette &, en français)!

    ReplyDelete
  15. Op een dag als vandaag waarop mijn erg zieke vriendinnetje gelukkig weer jarig is, kan. Alleen maar voor de "plusjes" kiezen.
    Leuke give away en wat hebben ze een mooie plek gekregen!

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke giveaway. Ik hou erg van roze, maar sinds ik jouw blog volg ben ik ook helemaal fan van black & white. De ++++ is mijn favoriet. Lieve groet,
    Cindy

    ReplyDelete
  17. Een prachtige set kaarten en mooi vastgelegd op je blog. Zag ze deze week al via instagram voorbij komen.
    Ik ben verliefd op het +++++ kaartje. Een mooie nieuw logo voor mijn count-your-blessings-posts. Omdat er altijd veel zegeningen te tellen zijn. Lfs.

    ReplyDelete
  18. hee Elvera, wat zijn ze leuk geworden he!!! zoals je mss gezien hebt zijn mijn kaartje naar de kamer van mn dochter verhuist, en eigenlijk, passen ze daar.....de boodschap voor haar is: be your beautiful self....hoop dat ze er wat mee kan ;). ze staan in elk geval super in haar rekje!!!

    liefs

    ReplyDelete
  19. Hoi Elv, wat een mooie snapshots heb je weer gemaakt. Ik doe graag mee hoor, met je give-away van Harten8. Leuke kaarten! Ja nog een liefhebber van plusjes hier, dus die zijn favoriet.
    Fijne dag! Xxx

    ReplyDelete
  20. Ik kom er niet uit welke ik nu het leukste vind, het & teken of toch de mini plujes? Gelukkig zitten ze allebei in de set, dus hoef ik niet te kiezen :)

    ReplyDelete
  21. Hele mooie foto's weer! Ik doe graag mee, ik ben gek op zwart/wit kaarten:), het & teken vind ik heel stoer!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  22. "Be your beautiful self"card is my favorite!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Oooooh bijna gemist! Ik doe graag mee: ik vind ze superstoer deze kaarten van harten8!!! Als combinatie zijn ze erg mooi & als ik moet kiezen is mijn favoriet het & teken!!!

    ReplyDelete
  24. Wat een mooie foto's weer! Ik hou zo van jouw zwart-wit inspiratie! Toen ik je blogpost bekeek, viel mij meteen het &-teken op. Dus ik doe graag met deze give-away van harten8.com mee! Vind het erg mooi dat het net lijkt of het &-teken met een grove dikke kwast is geschilderd!

    ReplyDelete
  25. Mijn favoriet is "Be your beautiful self" Die ga ik dan ophangen op de spiegel zodat mijn twee prachtige dochters er telkens aan herinnerd worden hoe mooi ze zijn en dat ze vooral zichzelf moeten blijven!

    ReplyDelete
  26. My favorite print is the ++++ Love! Keep my fingers crossed

    ReplyDelete
  27. Ja...Ik ga ook een gokje wagen ;-) Ik vind de plusjes het leukst! En wat een mooie foto's heb je van de kaarten gemaakt!

    ReplyDelete
  28. Hoi!
    Ik heb je blog vandaag pas ontdekt, had je blog graag veel eerder willen ontdekken! Ben je gelijk gaan volgen via bloglovin en instagram ;-) Maar gelukkig kan je altijd berichten terug lezen en dat is wat ik dan ook al even gedaan heb.
    Je blog is echter super! Ontzettend mooie foto's maak je!

    En natuurlijk doe ik graag mee met deze give-away. Ik vind zwart-wit kaarten zo leuk :-) Het & teken vind ik erg mooi!

    Groetjes Marloes

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Ontdek net je blog via de blog van Coos-je! Wat een fijne ontdekking!
    Ben je gelijk gaan volgen via bloglovin. EN doe heel graag mee met de give-away! Het & teken vind ik de mooiste kaart. Maar alle zes zijn ze eigenlijk even mooi. Ik hou van grafische prints!!

    ReplyDelete
  31. I love the pictures yo took but I guess that's nothing new, is it? :)
    I saw the postcards on your IG and I loved them: I'm very happy to know the author now! It's quite difficult to pick one but I'll go for "&" one: love the graphic style and it would be perfect for my workplace!

    Love,

    Elena x

    ReplyDelete