20.4.13

giveaway - Ylva Skarp - CLOSED

CLOSED


Do you all know Coos-je?  
Blogger Stepanie Koster is the owner of this new dutch online-shop 
where you can find beautiful Scandinavian interior accessories
with well known brands as by Nord, Storebror, House Doctor, OYOY,
Louise Roe, Bloomingville, Fine little day, LuckyBoySunday 
and beautiful prints by Ylva Skarp and Hagedornhagen. 
Just have a look at the whole collection here


To celebrate the launch of her beautiful online shop Coos-je, 
Stephanie is offering this amazing "Ylva Skarp giveaway" 
where you have a choice between two different produkts 
designed by talented Ylva Skarp!!

What can you win?
a beautiful black or white Asian cushion in linen or
* a handmade and unique ceramic mug of the Asian serie

This is how to join in:
* like Coos-je on facebook or follow them by their new bloglovin account
* be or become member of elv's blog and leave a message in this post 
to let us know which prize you would like to win.. 
* share the banner below on your blog and link to the giveawaypost for an extra change

This giveaway is open for everyone and closes 3 may 2013 and
Coos-je will anounce the two lucky winners on her blog 

Wish you all a fabulous weekend... Enjoy!

THIS GIVEAWAY IS CLOSED




30 comments:

  1. Rhhoooooo too much!!! I Looooove Coos je, Ylva skarp, and this gorgeous cushion written PERSONNALITY!!!
    I do what ever you ask sweet Elvera... and Merci Stephanie
    L A U

    ReplyDelete
  2. I'm in! Het kussen staat nog op mijn verlanglijstje, I love it! Volger ben ik al en ik ga nu liken op FB en plaats dit weekend een link op mijn blog, super give away!

    ReplyDelete
  3. Oh en ik zou gaan voor het witte kussen, maar die mok is ook leuk! Oh, vreselijk, mijn verlanglijst groeit! ;-)

    ReplyDelete
  4. Je participe avec plaisir pour ce joli coussin . J'aime Coos je . Et je partage sur FB. Merci beaucoup.

    ReplyDelete
  5. Ooh wat gaaf! Het witte kussen is super.
    Ik volg je al een tijdje, en ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.
    En FB liken.

    Liefs Arja

    ReplyDelete
  6. Ik doe heel graag mee :-)
    Het witte kussen zou geweldig staan in onze slaapkamer, deze ruimte wil ik binnenkort onder handen nemen!

    Fijn weekend
    Liefs Els

    ps de link staat op mijn blog!

    ReplyDelete
  7. Do I really have to choose? That's hard but I guess the mug would be the perfect match for my office. I love Coos je,the typo, the handwriting ♥ have a lovely week-end

    ReplyDelete
  8. Ik doe graag mee. Ik ga voor de witte kussen!
    Ga de link ook op mijn blog plaatsen. Volger ben ik al en zal de facebookpagina liken. Vol ze al via bloglovin.
    Lieve groet,
    Henny

    ReplyDelete
  9. Jaaaa, daar istie dan! :) En wat een leuke weggever. Ik ga voor de witte mok, vind 'm te gek!
    Link staat op m'n blog. Fijn weekend! Xxxx

    ReplyDelete
  10. Wat een heerlijke give-away van @Coosje!
    Prachtig, ik ga net als Miranda voor de mok. Zwart vind ik wel erg mooi!
    (zwart-liefhebber...)
    Ik ga zo de banner nog op mijn blog plaatsen. Bloglovin deed ik volgens mij al, nogmaals even aangeklikt. Je maakt het ons zo makkelijk, je hoeft alleen te klikken.
    Nogmaals erg mooi!
    Fijn weekend. Liefs.

    ReplyDelete
  11. Tuurlijk ken ik Coos-je, en ja hoor, ook Ylva Skarp! Dol op die spullen, je wordt er zó hebberig van...
    Ik ga voor het kussen, mijn nieuwe bank kan dat nog wel gebruiken. En dan liefst het zwarte kussen met 'Curiosity' erop.

    Delen doe ik op Facebook!

    Fijn weekend en succes aan allen!

    ReplyDelete
  12. Of ik coos-je ken, jazeker ik volg haar al een tijdje. Ze verkoopt hele mooie stoere spullen.
    En ik zou graag de witte kussen willen winnen. Super vind ik deze
    Lieve groet

    ReplyDelete
  13. caroboss@hotmail.frSaturday, April 20, 2013

    Je participe aussi pour ce très joli coussin ! J'aime & je partage. Merci !

    ReplyDelete
  14. Wat een supergave give away!!! Ik volgde alles al en heb de banner al op mijn blog gezet :) Ik vind alles mooi, maar dat witte kussen zou ik heel graag willen winnen :)!

    ReplyDelete
  15. Kom even ongemerk in een verloren moment bij je binnen waaien: Leuke shop heeft coosje en net als ik net begonnen altijd spannend: mooie merk Ylva en die prachtige reportage van haar huis in Zweden. Succes met de giveAway en dank je wel voor al je lieve&leuke reakties op mijn blog:

    Kram / Marion

    ReplyDelete
  16. Great giveaway! I love everything but I choose the mugs, I love them!!

    Have a great weekend!

    Big hug!

    ReplyDelete
  17. Bloglovin check, message check, share check... Ik doe mee!!! :-) Het witte kussen met zwarte print Personality is mijn favo. Succes allemaal!

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  18. He Elv!

    natuurlijk doe ik mee met deze fantastische give away! De banner staat al op mijn blog te stralen en of course geliked op facebook:)
    Weet alleen nog niet wat ik zou kiezen, maar ik denk dat ik voor het witte kussen zou gaan!
    fijn weekend nog!
    xxxxx

    ReplyDelete
  19. Ik doe heel graag mee.
    Ik vind alles mooi, maar dat zwarte kussen zou ik heel graag willen winnen.
    Perfect voor de nieuwe studio en de nieuwe bedden.

    I like Coos-je on Facebook already ;-) + become member of elv's blog

    fingers xxxx

    ReplyDelete
  20. Weer een leuke give-away:)! Ik doe heel graag mee voor het witte kussen, heel stoer!!

    ReplyDelete
  21. Zo Elvera, het koste even wat moeite, maar de link staat op mijn blog. (ben er nog steeds niet altijd even handig mee ;-)
    Gelukkig vind manlief het leuk om me hiermee te helpen.
    Maar ik ben je nog steeds dankbaar dat je me op weg hielp toen ik net begon. Jij, mijn eerste volger! liefs

    ReplyDelete
  22. Noooou goed dat ik nog even kijk. Ik zou toch zweren dat ik al een bericht had getypt. Want jaaaaa, tuurlijk doe ik graag mee. Ik ga voor het witte kussen met zwarte tekst. Helemaal mooi in onze nieuwe hele witte slaapkamer met een vleugje zwart.

    Geshared had ik al, volgen deed ik al, ik zal hem nog even op mijn blog zetten :)

    Liefs,
    Suus

    ReplyDelete
  23. I love Ylva, I even once did a post about her.

    I choose the white cushion:D

    Thank you and have a great evening,

    Marcela

    ReplyDelete
  24. Superleuke give-away en mooie nieuwe shop.
    Ik doe heel graag mee! Kiezen.. LASTIG, vind alles even mooi. Ga toch voor het witte kussen voor in onze slaapkamer!

    Groetjes, Tricia


    ReplyDelete
  25. Love the custhions esp personality.
    Nice give away! hx

    ReplyDelete
  26. hapjieuw.....op het nippertje!!!! en ik denk dat het zwarte kussen en ik dikke maatjes zouden kunnen zijn, geen idee waarom...heb zo'n voorgevoel, het zegt verder natuurlijk níks over mijn karakter....enzo ;)
    gaat doen wat ze moet doen en duimen!!!

    X

    ReplyDelete
  27. Gelukkig kan ik nog mee doen met deze geweldige give away. Zwart/wit zijn echt mijn kleuren. Ik zal zelf graag de witte kussen willen winnen. Misschien heb dit keer geluk, hoef alleen niet meer zo lang te wachten spannnneeennnddd!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. Elvera, de winnaar van de giveaway is bekend. More than living heeft het witte Ylva Skarp gewonnen. Cindy van harte gefeliciteerd!

    groetjes, Stephanie / www.coos-je.nl

    ReplyDelete
  29. Ik zie nu pas dat hier ook een berichtje staat. Ik ben er super blij mee, bedankt Elvera en Stephanie. Het kussen heeft een mooi plekje in mijn huis gekregen. Ik zet vandaag of morgen wat foto's op mijn blog.
    Liefs Cindy

    ReplyDelete