zondag 30 december 2012

the simple...


     
 pics elvs


hope you all had a wonderful christmas
it's been a bit quiet over here
I am enjoying my little blog break during the holidays
we have had some great days with my family

and now back home it's time to start cleaning up
bye bye to some of my christmas stuff , having some fun 
and definitely the need of decorating as simple as possible


just enjoying the last days of this year and looking forward to the new...
wish you all a great new year's eve celebration!





18 opmerkingen:

  1. I love it simple,but I have to much thing to get it:)
    I wish you a really happy new year..
    hugs hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elvera, wat herkenbaar, ik heb ook echt de behoefte aan simpel, ik heb alleen ook het probleem dat ik teveel spullen heb. Daarom ben ik ook eerst aan het opruimen en ordenen....ook wel lekker. Een hele fijne oud & nieuw Elvera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie styling trouwens met de kledinghangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij gaat de kerstboom 2 januari weg...ik verheug me nu al op meer ruimte en daglicht.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Hier ook of eigenlijk nog steeds een blogbreak en al wat kerst weggehaald en vervangen door oud-en-nieuw styling. Ik wens je een fijne oudjaar en een mooi begin van 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je toch nog een soort kerstboompje opgehangen in de vorm van hangertjes.. just lovely!
    Hier ook zalig rustig tijdens de kerstdagen; hightea, familie, filmpjes, lekker niks..
    Tot gauw! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Humor met die hangers! Lekker fris het nieuwe jaar in. Wij gaan met vrienden met O&N bij ons eten, dus laat het boompje nog tot dan staan :)
    Goede jaarwisseling alvast!

    X Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je ontzettend lieve woorden, erg leuk om te lezen! Ik herken wat je aangeeft, mijn stijl is landelijk maar ik kan bijvoorbeeld een VT Wonen stijl bij iemand anders ook erg mooi vinden. Het leuke bij die stijl vind ik dat men de kunst verstaat voorwerpen anders toe te passen dan waar ze oorspronkelijk voor bedoeld zijn en daar hou ik van. Dus de foto's van deze post vind ik ook erg leuk!

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling, op de valreep van 2012 naar het nieuwe jaar ben ik volger bij je geworden...een goed begin is tenslotte het halve werk ;)! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Loving it ! thanks for wonderful inspiration. Love the simplicity and the black & white.
    I will for sure follow this blog, happy that I found you !
    Hope Santa gave you all you wanted for xmas, and best wishes for 2013.
    Have a good one !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simpel blijf ik het mooist vinden!
    Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2013 gewenst vol liefde en goede gezondheid!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik ruim kerst spullen altijd 1 of 2 januari weer op. Ligt er aan hoe heftig oud en nieuw gevierd wordt ;-) Prachtige foto`s heb je maakt. Geniet van de rust en een heel mooi 2013!!!

    X Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Just coool:)
    Whis you a Happy New Year!
    Looking forward to follow your blog also in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de hangers leuk! eenvoud is mooi ...
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst en het allerbeste voor 2013.
    Zie en spreek je hopelijk in januari! XXX
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Elvera!
    Bedankt voor alles Elvera, je inspiratie en je motivatie voor instagram.
    (Mijn verslaving naast bloggen)
    Hele fijne jaarwisseling!
    Liefs, martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Enamorada de la simplicidad.
    Feliz Año 2013
    Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Elvera!

    Bedankt voor al je lieve reacties! En voor jou natuurlijk ook een super nieuwjaar gewenst!

    xx Aggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Looks great!
    Happy New Year!!!
    big hug hx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chère Elvera,

      Je te souhaite une très très bonne année 2013 et merci pour tous ces magnifiques post durant l'année 2012 sur ton blog!!!
      Amitié.
      Amorelou

      Verwijderen