31.10.12

my home at....

 pics elvs  


oooh... this week I had this lovely surprise...
a little while ago I was approached by sweet Lottilou, 
she works for flair magazine.de and she asked
me if she could make a topic of my house 
with new pictures made by me and a small interview
It was an honour and such fun to join in making this beautiful feature 
thank you so much Lottilou....
since this week you can find it online here 


ps. thank you for all your nice comments during my mini-holiday
I loved to read them and they made me smile!





22 comments:

  1. He Elv, dat is een heel mooi interview geworden met al je prachtige foto's! Leuk om te lezen! Vooral het persoonlijke tintje... Gewoon zoals iedereen daarom zo leuk. Fijne dag!
    Groetjes Martine.

    ReplyDelete
  2. How exciting! It's beautiful.
    I hope you have a great time.
    big hug hx

    ReplyDelete
  3. Oh je suis super contente: j'adore Lottilou et j'adore ton blog, je vais vite aller voir l'article!
    Très bonne journée à toi Elv's.
    BIZZZZ. Amorelou

    ReplyDelete
  4. Ca y est, j'ai vu. C'est Magnifiiiiiiiqqqqqque!
    BIZZZZ. amorelou

    ReplyDelete
  5. Hee, wat leuk! Mooie foto's van je huis. Hoe krijg (en houd) je het in hemelsnaam zo clean en minimalistisch?! Dat lukt mij nou nooit, daar heb ik teveel rommeltjes voor..... :s

    ReplyDelete
  6. Leuk interview, leuk huis en mooie foto's.

    ReplyDelete
  7. Wow..:))) So nice to see more of your home..and get to know you a little better:)) Love it!!:))

    ReplyDelete
  8. Jeetje wat tof!!! En je foto's zijn weer prachtig as always!!!

    xx Aggy

    ReplyDelete
  9. Super Elv.....you must be a proud lady :) Ook weer erg mooie foto's, leuk ook dat bordje van VonLiving!

    Fijn dat je weer terug bent....love your posts!


    XOXOX
    Suus

    ReplyDelete
  10. It was great an fun to make it!!!! ;)))) Thank you so much Elvera!!!! Have a great day!

    ReplyDelete
  11. Hoe trots kan je zijn! geweldig COOL, en altijd leuk om te lezen en foto's te zien van je huis. Wanneer in het eggie?
    X Stephanie

    ReplyDelete
  12. Congratulations!!! I just read it and is wonderful, the pendant lamp in your dinning room is gorgeous!!!
    So nice to know more about you, have a lovely day!

    Big hug!

    ReplyDelete
  13. Félicitation pour cet interview . Je suis contente de te découvrir un peu plus et de voir aussi de nouvelles et belles photos de ta maison. Bravo. Bises. Ntahalie

    ReplyDelete
  14. Heel leuk interview! Mooi gedaan en leuk om te lezen! Gefeliciteerd. Gaaf vind ik dat bord wat je aan de muur hebt gehangen met het woord courage. Breng mij weer op een paar ideeën.

    ReplyDelete
  15. Wat leuk dat interview en wat een prachtige foto's! Heerlijk huis heb je zo te zien met een fijne sfeer :) Inspirerend!
    Mirjam

    ReplyDelete
  16. Heel leuk interview Elvera! Mooie vermelding op de site en prachtige foto's :) Ik zal een linkje maken naar je blog op mijn blog!

    ReplyDelete
  17. Ziet er fantastisch uit!!! Wat gaaf!

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  18. ik vraag mij af waarom je het woord courage hebt staan op je muur.... ;))

    ReplyDelete