27.4.12

happy and a little pride...





First of all... 

I want to thank you for all your nice messages during my recovery!
These supporting and kind words and even 
having some new members during this not-posting period
made me smile!
Thanks for being so sweet 
and welcome new visitors :-)


Today, I had this great surprise...
a little while ago I was aproached by Anne-Marije from the very inspiring 
Dutch interior magazine 101-woonideeen
They wanted to make a feature on their website and today....
 they have published this beautiful mini interview post

What do you think about it... (they have translation)
let me know!

to visit... 

Have a great Friday and a very nice weekend :-)


16 comments:

  1. Heel leuk!! Ik ga je volgen...

    ReplyDelete
  2. Wow Elvera wat leuk! als dit geen goede reclame voor je blog is!

    ReplyDelete
  3. It was a great feature of your beautiful home!
    Congrats!

    ReplyDelete
  4. Wat een eer! Mooie reportage, wees maar lekker fier op jezelf!

    Groetjes uit België :-)

    ReplyDelete
  5. Hartstikke gaaf, ik zag het gisteren op de 101 woonideeën facebookpage, wat een eer! Gefeliciteerd!
    Leuk interview en mooie plaatjes.

    ReplyDelete
  6. A little pride... apetrots!!!
    Geweldig om je eigen huis in een reportage van 101 te zien. Ik heb er van genoten, prachtige foto's! Je eigen stijl komt heel mooi tot z'n recht. Ik volg je blog al een paar weken met veel plezier, er zullen er vast meer volgen! Geniet er van!!!!!
    Fijn weekend!

    lisannevandeklift.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hello Elv's, on est très content de te revoir parmi nous. Prends bien soin de toi. Amorelou with kind regard.

    ReplyDelete
  8. Congratulations!!, I am so happy for you : ) , great interview, your home look beautiful, I love it!!, have a beautiful day!, big hug!.

    ReplyDelete
  9. Well done you deserve it! Congratulations!!!
    Get better soon! We miss you!
    Big hug, Hege x

    ReplyDelete
  10. Congrats!

    I love all the pictures they choosed to show =)

    You are amazing!

    Big hug Tina

    ReplyDelete
  11. Aa, love this! Love the kitchen pic!

    Congrats!!! U are great!
    Hugs,
    Hanna

    ReplyDelete
  12. congrats sweetie!!! and take care
    xxx

    ReplyDelete
  13. Inspirerend blog heb je. Je hebt er een lezer bij.

    ReplyDelete
  14. Wat een leuk interview op de blog van 101! Erg leuk om te lezen. Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik ben meteen jouw blog gaan volgen! :)

    ReplyDelete
  15. That is so cool!!! Congratulations! Must feel so exciting. You have a beautiful home

    ReplyDelete